Studium roczne zaawansowane produkcji gier komputerowych

Rok intensywnej nauki w studium da Tobie wiedzę i umiejętności na poziomie zawodowym i artystycznym.
Nauka w studium  rocznym ma za zadanie wprowadzić Cię do rozwoju gry Unity, jak i grafiki 2D, 3D w stopniu zaawansowanym.

Ważna informacja!
Wymagana jest obsługa programów Unity, Adobe Photoshop, Blender w stopniu podstawowym.


PROGRAM STUDIUM

Unity

Unity to nowoczesna, i jak do tej pory bezpłatna aplikacja za pomocą której możesz tworzyć trójwymiarowe gry.  Wspiera ona również najnowsze technologie oraz zaawansowany silnik fizyczny, atuty te są niezbędne przy projektowaniu nowoczesnych gier 3D. Ponadto możesz importować trójwymiarowe modele z innych aplikacji, np. Blender, Cinema 4D, Cheetah3D, itd..

  • Komponenty i metody cyklu życia, podstawowe skryptowanie
  • Przegląd API skryptowego Unity
  • Obsługa wejść i tworzenie kontrolera odtwarzacza
  • Konfiguracja animacji, skryptowanie
  • Rodzaje kamer i ich konfigurowanie</li.
  • Prefaby i tworzenie obiektów podczas gry
  • Programowanie reguł gry i zachowań
  • Zachowanie postaci nie będących graczem
  • Część 3 kładzie nacisk na rozwój gry Intermediate Unity
  • Podstawy komunikacji sieciowej
  • Zasady projektowania
  • Trwałość danych
  • Podejście dążące do angażowania projektantów

 Grafika 2D

Podczas prezentacji i ćwiczeń praktycznych 2D dowiesz się, jakie funkcje i co oferuje Photoshop w stopniu zaawansowanym.

Grafika 3D

Blender jest popularnym i wolnym od ceny narzędziem do produkcji reklam internetowych, telewizyjnych oraz gier komputerowych
Czego nauczysz się podczas zajęć z grafiki 3D w studium dla zaawansowanych?
Będziesz łączyć wszystkie umiejętności zdobyte na I roku i wdrażać je na poziomie zaawansowanym, pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
Pojawią się symulacje fizyczne.


PRACOWNIA KOMPUTEROWA

Metoda realizacji programu

Podczas zajęć pod opieką wykładowcy będą realizowane warsztaty, ćwiczenia, wykłady, konsultacje, przeglądy semestralne. Równolegle każdy uczestnik zajęć będzie samodzielnie realizował swój projekt roczny, który jest konsultowany z wykładowcami na każdym etapie: przygotowanie dokumentacji, realizacja projektu oraz jego utrzymanie.
Programy na których będziecie głównie pracować w stopniu zaawansowanym: Unity, Photoshop, Blender


WYKŁADOWCY

Uczymy wyłącznie najnowszych rozwiązań w oparciu o współczesną wiedzę naszych wykładowców.


WYDARZENIA SZKOŁY