GRAFIKA 2D (concept art)
Zrozumienie produkcji gier na wszystkich etapach pracy z częścią graficzną. Znajomość z interfejsem Adobe Photoshop, korzystanie ta kombinowanie funkcje programy w celu szybkiego tworzenia elementów do gier mobilnych ta komputerowych. Tworzenie obrazków, interfejsów i elementów dla gier za pomocy Adobe Photoshop. Zdobycie niezbędnych umiejętności i doświadczenia w branży gier.
Cele ogólne
- Opanowanie podstaw myślenia podczas tworzenia gier
- Tworzenie koncepcji, jej wizualizacja za pomocą Adobe Photoshop
- Tworzenie graficznych materiałòw dla gier mobilnych i komputerowych
- Przygotowanie materiałów dla następnych etapów (3d modeling, projektowanie poziomów, programowanie).
Prezentacje i ćwiczenia praktyczne
- Poznanie interfejsu Adobe Photoshop
- Tworzenie koncepcji i poszukiwanie przykładów podobnych gier
- Dizajn dokumentu (podstawa), styl, mechanika, główna osobliwość gry
- Dizajn jako język w grze, styl, narracja wizualna
- Kombinowanie funkcji Adobe Photoshop przyspieszenie pracy w oprogramowaniu
- Tworzenie szkiców czarno-białych: postaci, tła. Praca z przykładami
- Praca z kolorami, temperaturami w grze
- Kompozycja. Kontrast akcenty
- Używanie elementów zdjęć, metody i zasady
- Tworzenie projektów postaci
- Tworzenie projektów środowiska
- Tworzenie zestawów elementów do tworzenia środowisk gier
- Wykorzystanie modeli 3D (Blender), aby przyspieszyć proces pracy z 2D
- Tworzenie i przygotowanie tekstur. Współpraca z 3D (Blender)
- Podstawy animacji. Tworzenie animacji w Adobe Photoshop (Animation)
- Podstawy UI. Tworzenie dizajnu interfejsów dla gier mobilnych i komputerowych
- Tworzenie materiałów prezentacyjnych. BoxArt
- Ilustracja. Fabuła i jej nastrój
GRAFIKA 3D I ANIMACJA (Blender)
Program
Czego nauczysz się podczas zajęć
interfejsu i swobodnego posługiwania Blenderem
Low poly, a high poly
Wypalania tekstur i światła
Konstrukcji szkieletowych
Animować konstrukcje szkieletowe z teksturami
Będziesz łączyć wszystkie umiejętności zdobyte wcześniej i wdrażać je na wyższym poziomie, pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
Pojawią się symulacje fizyczne.