Back

GRAFIKA 2D  (concept art)

Zrozumienie produkcji gier na wszystkich etapach pracy z częścią graficzną. Znajomość z interfejsem Adobe Photoshop, korzystanie ta kombinowanie funkcje programy w celu szybkiego tworzenia elementów do gier mobilnych ta komputerowych. Tworzenie obrazków, interfejsów i elementów dla gier za pomocy Adobe Photoshop. Zdobycie niezbędnych umiejętności i doświadczenia w branży gier.

Cele ogólne

  • Opanowanie podstaw myślenia podczas tworzenia gier
  • Tworzenie koncepcji, jej wizualizacja za pomocą Adobe Photoshop
  • Tworzenie graficznych materiałòw dla gier mobilnych i komputerowych
  • Przygotowanie materiałów dla następnych etapów (3d modeling, projektowanie poziomów, programowanie).

Prezentacje i ćwiczenia praktyczne

  • Poznanie interfejsu Adobe Photoshop
  • Tworzenie koncepcji i poszukiwanie przykładów podobnych gier
  • Dizajn dokumentu (podstawa), styl, mechanika, główna osobliwość gry
  • Dizajn jako język w grze, styl, narracja wizualna
  • Kombinowanie funkcji Adobe Photoshop przyspieszenie pracy w oprogramowaniu
  • Tworzenie szkiców czarno-białych: postaci, tła. Praca z przykładami
  • Praca z kolorami, temperaturami w grze
  • Kompozycja. Kontrast akcenty
  • Używanie elementów zdjęć, metody i zasady
  • Tworzenie projektów postaci
  • Tworzenie projektów środowiska
  • Tworzenie zestawów elementów do tworzenia środowisk gier
  • Wykorzystanie modeli 3D (Blender), aby przyspieszyć proces pracy z 2D
  • Tworzenie i przygotowanie tekstur. Współpraca z 3D (Blender)
  • Podstawy animacji. Tworzenie animacji w Adobe Photoshop (Animation)
  • Podstawy UI. Tworzenie dizajnu interfejsów dla gier mobilnych i komputerowych
  • Tworzenie materiałów prezentacyjnych. BoxArt
  • Ilustracja. Fabuła i jej nastrój

GRAFIKA 3D I ANIMACJA (Blender)

Program 
Czego nauczysz się podczas zajęć
interfejsu i swobodnego posługiwania Blenderem
Low poly, a high poly
Wypalania tekstur i światła
Konstrukcji szkieletowych
Animować konstrukcje szkieletowe z teksturami
Będziesz łączyć wszystkie umiejętności zdobyte wcześniej i wdrażać je na wyższym poziomie, pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
Pojawią się symulacje fizyczne.