INTERAKTYWNA REKLAMA
Zajęcia te oferują zdobycie umiejętności w projektowaniu i tworzeniu nowoczesnych, interaktywnych form graficznych. Zajęcia te będą realizowane podczas I semestrze.
TWORZENIE REKLAMY INTERAKTYWNEJ
Program obejmuje wprowadzenie do narzędzia TouchDesigner, które umożliwia tworzenie zaawansowanych wizualizacji i interakcji w czasie rzeczywistym.
Podczas zajęć nauczysz się, jak wykorzystać to narzędzie do projektowania plakatów reagujących na różnorodne bodźce, takie jak dźwięk czy ruch.
Połączenie kreatywności z technologią pozwoli Ci tworzyć interaktywne projekty, które angażują odbiorców.
Metody realizacji programu
Oprócz ćwiczeń technicznych, konsultacji jest także, realizacja prac opartych na pomysłach i założeniach studentów, które są próbą stworzenia skończonych projektów artystycznych w oparciu o proponowane tematy. A które zaprezentujesz na przeglądzie i wystawie końcowej
PORTFOLIO PROJEKTANTA
TWORZENIE PORTFOLIA PROJEKTANTA
Co powinno zawierać cyfrowe portfolio?
Portfolio online – inaczej portfolio cyfrowe lub e-portfolio jest reprezentacją online stworzonych przez Ciebie prac, a także Twoich umiejętności i doświadczeń. Może to być strona internetowa, blog, itd..
Pamiętaj, że powinieneś stworzyć ciekawe portfolio, jak również rzedstawić drogę realizacji swego projektu, w taki sposób, by potencjalny pracodawca lub klient ocenił wysoko twoje umiejętności, talent, styl oraz wiedzę i wybrał właśnie ciebie do współpracy.
Metody realizacji programu
Oprócz ćwiczeń, konsultacji, pod okiem wykładowcy tworzycie swoje portfolio oparte na własnych pomysłach i założeniach. Realizacja ta ma na celu, stworzenie portfolio artystycznego, tak, aby w przyszłosci przykuwały uwagę potencjalnych klientów lub pracodawców podczas ich prezentacji.
Prezentacja Portfolio Studentki II roku Aleksandry Kościukiewicz