,,,
PROGRAM KURSU CONCEPT ART DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Celem zajęć
jest zdobywanie praktycznych umiejętności obsługi programów graficznych oraz rozwój twórczy dzieci i młodzieży.
Kurs jest przeznaczony dla młodzieży od 12/13 tat.
Opis zajęć
Pod okiem wykładowcy nauczysz się projektować i ilustrować fantastyczne postaci, istoty, maszyny, pojazdy, zwierzęta oraz środowiska, czerpiąc z tradycyjnych metod po współczesne techniki.
Tworząc i eksperymentując, nauczysz się również posługiwać tabletem graficznym oraz programem Adobe Photoshop.
Kurs concept art skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą połączyć artystyczne pasje z nowoczesnymi technikami komputerowymi.
Zajęcia prowadzi concept artysta i pedagog Artur Hejna
Metody realizacji programu
Podstawową formą prowadzenia zajęć są prezentacje połączone z ćwiczeniami, z udziałem uczestników.
Oprócz ćwiczeń, każdy będzie realizował swoją prace opartą na własnym pomyśle (koncepcie). Praca ta, jest próbą stworzenia przez ciebie projektu artystycznego w oparciu o proponowane przez nauczyciela tematy.
Concept art
ma zastosowanie w filmach – przykładem są postacie i budowle w trylogii filmowej “Władca Pierścieni.” W grach komputerowych i komiksach – tworzenie projektów postaci i scenografii. Jest również skierowany na rozwój wizualizacji w tradycyjnych animacjach.
CZEGO MOŻESZ OCZEKIWAĆ
- Wykonując swoje koncepty podczas zajęć concept artu, krok po kroku będziesz rozwijać swoją kreatywność i pasje. W momencie, kiedy już poczujesz się specjalistą digital painting, zaczniesz tworzyć swoje oryginalne i indywidualne portfolio, które wraz z umiejętnościami jakie nabędziesz w szkole i poza nią, okażą się przydatne w przyszłości na rynku pracy.
- Zajęcia nauczyciele prowadzą w sposób progresywny, kładąc nacisk przede wszystkim na rozwój waszej wyobraźni i praktycznych umiejętności.
WAŻNE INFORMACJE
- Każdy z was podczas zajęć pracuje na własnym tablecie graficznym. Natomiast laptopy i program graficzny udostępnia wam szkoła.
- Pracownie komputerowe wyposażyliśmy w pomoce naukowe oraz sprzęt multimedialny