Grafika 3D to moja pasja. Nieustannie rozwijam  swój warsztat od strony technicznej,  jak również kreację własnych pomysłów artystycznych.
Obecnie planuję rozszerzać swoje umiejętności także w programie Unreal Engine.
Edukacje ukończyłem 2010 roku. Swoje techniczne wykształcenie i doświadczenie zawodowe wykorzystuję przy tworzeniu projektów i animacji.

Moje umiejętności to:
Poza obsługą programu Blender 3D (modelowanie, animacje) ; znajomość systemu Windows; MacOS, pakietu Adobe; MS Office; wyobraźnia przestrzenne oraz znajomość rysunku technicznego.

Moje doświadczenie zawodowe:
Miałem okazję:
–  tworzyć modele 3D,
– optymalizować modele 3D pod program CAM,
– szkolić nowych pracowników, koordynować i planować pracę w zespole.
– analizować rysunki techniczne

Ponadto ukończyłem z wyróżnieniem  szkołę sowa-edu z tytułem plastyka Concept artysty, gdzie obecnie podjąłem pracę jako wykładowca 3D.