www.artstation.com/pawelzgorecki
Ukończył z wyróżnieniem studia na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej.
Niezależny ilustrator, kreator concept artu, malarz i rysownik. Pracuje w dwóch rodzajach mediów cyfrowym i tradycyjnym.
Zajmuje się komercyjnie tworzeniem  ilustracji do gier komputerowych.

Połączenie wiedzy z doświadczeniem pozwala Pawłowi uczyć i inspirować  naszych studentów do twórczej pracy w sposób rzetelny i jasny.
Jako projektant gier dąży do stworzenia  ciekawych systemów, które tworzą poczucie zabawy między przedmiotami, ludźmi i nim. Projektując, Paweł skupia się na końcowym efekcie pracy – prostej cyfrowej zabawie.
Ogólnym celem jego nauczania jest stworzenie poczucia wspólnoty i przestrzeni w eksperymentowaniu możliwościami, jakie daje produkcja gier.

Posiada  znajomość takich narzędzi i technologii, jak Photoshop, CorelDRAW, SketchUP, 3ds max + v-ray , ZBrush 4R6, Blender, Unity.

Posiada doświadczenie zawodowe jako, 3D Artist / Unity Developer for Mixed Reality
Pracuje obecnie:  Mixed Reality Software Developer, Graphics Programmer w apoQlar Gmbh.

Ponad to jest świetny nauczycielem rysunku i malarstwa tradycyjnego.