Back

ZASADY REKRUTACJI

Jak zapisać się do szkoły?

1.  
Wypełnij formularz elektroniczny, znajdujący się na stronie internetowej szkoły i wyślij go. Nie zapomnij zaznaczyć w ilu ratach chcesz opłacać szkołę
2.  
Dokonaj opłatę rekrutacyjną  w biurze podczas podpisywania umowy lub na konto szkoły. Zanim to zrobisz, sprawdź, czy są promocje.
Jeśli wysyłasz pieniądze na konto szkoły, pamiętaj,  żeby w tytule przelewu bankowego wpisać: imię i nazwisko studenta oraz nazwę specjalizacji.
[nr konta bankowego szkoły : 08 1090 1346 0000 0001 0416 4480]
3.  
Przychodząc podpisać umowę do biura, weź ze sobą  komplet dokumentów: dwa zdjęcia legitymacyjne (wymiary:3,5×4,5cm), świadectwo ukończenia średniej szkoły i dowód tożsamości.

Proszę pamiętać, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się do szkoły. Dopiero dostarczenie dokumentów, podpisanie umowy oraz dokonanie opłaty wpisowej gwarantuje Ci miejsce.

.
……………………………..         22. CZERWCA 2024 ZAKOŃCZENIE NAUKI oraz WYSTAWA KOŃCOWOROCZNA
.

Oferujemy naukę online i stacjonarnie :

v   Concept Art  oraz Środowisko 3D i Unreal Engine 5 dla Gier – proponujemy naukę Hybrydowo (możesz uczestniczyć w zajęciach online lub stacjonarnie).

v   Grafikę Projektową komputerową – planujemy osobno grupy online i osobno stacjonarnie, w zależności od zgłoszeń.

v   UX/UI Design – planowana jest połowa zajęć online, druga połowa stacjonarnie (jest możliwość korekty planu w porozumieniu z prowadzącym zajęcia).

v   Krótkie kursy prowadzimy w trybie stacjonarnym lub online w zależności od zapotrzebowania.

v   Znajdź w sowie specjalizacje lub kurs odpowiedni dla siebie!   Twoja kreatywna przyszłość zaczyna się tutaj!

WAŻNE INFORMACJE

Nauka w szkole trwa: 1 rok i 2 lata.

  • Przy zapisie do szkoły nie jest wymagane portfolio.
  • Przy wyborze pierwszego roku, możesz kontynuować specjalizacje, lecz obowiązuje wtedy druga opłata wpisowa.

 Studium zaawansowane – 2. rok Grafiki i Concept Artu trwa rok.

  • Przy zapisie do studium wymagane jest portfolio oraz rozmowa kwalifikacyjna.
  • Zjazdy w szkole, jak i do studium odbywają się co dwa tygodnie.
  • Zajęcia trwają od października do połowy czerwca.

CO ZAPEWNIAMY NASZYM STUDENTOM

v   Możesz zaprojektować swoją indywidualną ścieżkę kształcenia, dobierając dodatkowy przedmiot z innej specjalizacji.
v   Zaświadczenie uprawniające do zniżki studenckiej na programy Adobe.
v   Zaświadczenie o kontynuacji nauki (dla ZUS i  dla pracodawcy).
v   Dyplom i świadectwo ukończenia szkoły w języku polskim i angielskim oraz przeglądy/egzaminy semestralne.
v   Autorski program (nie narzucony przez MEN), przygotowany i realizowany przez naszych wykładowców i wykładowczynie.
v   Szkoła nasza nie jest upoważniona do wydawania legitymacji.
v  Absolwenci naszej 2. letniej szkoły, zapisując się na kolejną specjalizację są zwolnieni z opłaty wpisowej.
v  Oferujemy również słuchaczom spoza kraju kurs języka polskiego dla obcokrajowców, zobacz www.sowa-lingua.pl.
Status ucznia naszej szkoły daje możliwość ubiegania się o dofinansowanie z różnych programów instytucji samorządowych i rządowych (np. Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Aktywny Samorząd itp.)

FORMULARZ REKRUTACYJNY

    Raty:

    Szkoła:

    Specjalizacje szkoły:

    Świadectwo:

    Zgoda:

    ZADAJ PYTANIE

      Skontaktuj się z nami

      Adres /Konto szkoły

      Szkoła Sztuk Pięknych Sowa-edu
      ul. Kasprzaka 22a, 60-237 Poznań,

      Nr konta bankowego szkoły :
      08 1090 1346 0000 0001 0416 4480

      (powyższe konto nie obowiązuje kursów i szkoleń)

      Email

      szkola@sowa-edu.pl

      Telefon

      61 865 38 47 lub 608 069 935

      Prawo do danych ucznia

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez szkołę Sowa-edu podanych danych w celu rekrutacji do szkoły,studium czy na kurs.
      Dane będą przetwarzane w celu rekrutacji, a administratorem danych jest szkoła sztuk pięknych sowa-edu z siedzibą przy ul.Kasprzaka 22a. Poznań.
      Każda osoba podająca swoje dane ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia.
      Okres przechowywania danych oraz podstawa prawna określone są m.in. przez ustawę “Prawo o szkolnictwie pomaturalnym i wyższym” oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
      i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
      oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)