Wybrane Prace uczestników zajęć gry-środowisko 3d 

GRY – ŚRODOWISKO 3D,  SZKOŁA i KURSY 


Szkoła Sztuk Pięknych Sowa-edu

OPIS SPECJALIZACJI


  • Nasi specjaliści nauczą Cię od podstaw  programów: 3D oraz Unreal Engine 5.  Pod ich opieką wyspecjalizujesz się  w korzystaniu z popularnych silników oraz  poznasz ich zalety i ograniczenia.
  • Podczas nauki proponujemy Wam swobodną eksplorację poprzez praktykę z doświadczonymi wykładowcami w tej branży.
    Będziesz mógł stworzyć gotowe produkty, jak również zbudować swoje różnorodne portfolio, które przygotuje Cię do kariery w branży reklamy lub gier (interakcji i szeroko pojętego projektowania).
  • Specjalizacja ta jest ciekawą ofertę dla uczniów, kończących szkołę średnią i zastanawiających się nad wyborem szkoły.  Dla studentów, którzy chcą rozszerzyć swoje możliwości zawodowe oraz  dla tych, którzy chcą rozwijać swoje zdolności i pasje.

 WYSTAWA ONLINA 2021


Czego możesz oczekiwać

Będziesz pracować na stacji roboczej SPC-X RYZEN 7 1800X 16GB GTX1050Ti SSD480
Nauka wymaga od uczestników czasu i zaangażowania. Oprócz obecności na zajęciach, każdy z Was musi poświęcić wiele czasu na samodzielną pracę poza szkołą, aby zrealizować cele programu. Dodatkowo uczestnik zajęć ma  kontakt merytoryczny z wykładowcami w grupie zamkniętej na FB oraz na  Discord.
Zajęcia opierają się od pierwszego zjazdu na praktyce i ćwiczeniach.
Masz również możliwość dokształcania się na kursach concept artu.
Ponad to otrzymasz zaświadczenie uprawniające cię do zniżki studenckiej na programy Adobe.

Po roku nauki (2 semestry)

otrzymasz Świadectwo i Dyplom ukończenia Rocznej Szkoły, specjalność Gry-Środowisko 3D
Oprócz certyfikatu, w stopniu podstawowym zdobywasz  umiejętności obsługi programów Blender (grafika 3d) i Unreal Engine 5.

 PROGRAM GIER i ŚRODOWISKA 3D


Celem nauki tej specjalizacji jest poznanie i rozumienie programów 3d Blender i Unreal Engine 5 potrzebnych min. do tworzenia gier, filmu na wszystkich etapach.
Na I roku w I semestrze proponujemy naukę 3d Blender od podstaw. W II semestrze wprowadzimy Was w niewielkim stopniu do programu Unreal Engine 5. Znajomość Unreal Engine 5 pozwoli rozwinąć możliwości 3d (poznanego w I semestrze).
 – Unreal Engine będzie wprowadzeniem do tworzenia gier poprzez umiejętności tworzenia środowiska 3d –  

Grafika 3D i Animacja (Blender)

Czego dowiesz się podczas zajęć w stopniu podstawowym

  •  Interfejs I jak swobodnie  posługiwać się Blenderem
  •  A low poly,  a high poly oraz różnice pomiędzy nimi
  • Wypalanie tekstur i światła
  • Konstrukcja szkieletów i animowanie konstrukcji szkieletowych z teksturami

Czego nauczysz się podczas zajęć w stopniu zaawansowanym

  • będziesz łączyć wszystkie zdobyte dotychczas umiejętności podstawowe oraz wdrażać je na poziomie zaawansowanym, pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
  • Pojawią się symulacje fizyczne.

Unreal Engine 5

Czego się nauczysz?

Podstaw i zaawansowanego użytkowania Blendera, do wsparcia przy użytkowaniu Unreal Engine 5.

Czyli w zasadzie czego?

Modelowania brył i postaci w 3d w poprawny sposób
Baking tekstur, animacja, rigging i eksport do silnika gry nie będą Ci straszne
Tworzenie szybkich modeli do celów prototypowania i druku 3d
Wykonywanie wizualizacji, animacji wizualnych na potrzeby prezentacji projektu
Podstaw oświetlenia i tworzenia klimatu scenerii
Podstaw tworzenia scen środowiska w silniku gry z modeli importowanych
Optymalizacji swojej pracy i swoich prac
Podstaw posługiwania się wirtualnymi kamerami w celu uzyskania filowych efektów
Podstaw do tworzenia cinematic teaserów.

PRACE – ZAJAWKI


Po ukończeniu szkoły będziesz:

• Posługiwać się programem Blender (3D) w stopniu zaawansowanym.  Umiejętności te, pozwolą Ci tworzyć środowisko 3D, niezbędne z kolei przy tworzeniu gier.
• Zapoznasz się z programem Unreal Engine 5
• Dowiesz się, co jest istotne, by przyciągnąć zainteresowanego (klienta)? Jakie mechanizmy wykorzystuje się w celu przyciągnięcia jego uwagi? Zapoznasz się również z wieloma sposobami prowadzenia narracji oraz budowania postaci i emocji.

Metoda realizacji programu gier-środowiska 3d


Podczas zajęć pod opieką wykładowcy będą realizowane warsztaty, ćwiczenia, wykłady, konsultacje, przeglądy semestralne. Równolegle każdy student będzie samodzielnie realizował swój projekt roczny, który jest konsultowany z wykładowcami na każdym etapie: przygotowanie dokumentacji, realizacja projektu oraz jego utrzymanie.

WYKŁADOWCY


Nasz kadra jest wysoko wykwalifikowana, kreatywna i troskliwa, tworząca przyjazną studentom atmosferę, która umożliwia im wszechstronny rozwój w oparciu o najnowsze rozwiązania i współczesną wiedzę naszych wykładowców.

..

PRACOWNIE KOMPUTEROWE


Pracownie szkoły wyposażone są w komputery stacjonarne, laptopy, tablety graficzne, sprzęt sieciowy,routery oraz projektory, które pozwalają na wyświetlanie wysokiej jakości obrazu i prowadzenie znakomitych prezentacji w pracowniach

Skontaktuj się z nami

Adres /Konto szkoły

Szkoła Sztuk Pięknych Sowa-edu
ul. Kasprzaka 22a, Poznań
Konto Szkoły
Santander: 08 1090 1346 0000 0001 0416 4480

Telefon

61 865 38 47 lub 608 069 935

Email

szkola@sowa-edu.pl