Wybrane Prace uczestników zajęć gry-środowisko 3d
GRY – ŚRODOWISKO 3D, SZKOŁA i KURSY
Szkoła Sztuk Pięknych Sowa-edu
OPIS SPECJALIZACJI
- Nasi specjaliści nauczą Cię od podstaw programów: 3D oraz Unreal Engine 5. Pod ich opieką wyspecjalizujesz się w korzystaniu z popularnych silników oraz poznasz ich zalety i ograniczenia.
- Podczas nauki proponujemy Wam swobodną eksplorację poprzez praktykę z doświadczonymi wykładowcami w tej branży.
Będziesz mógł stworzyć gotowe produkty, jak również zbudować swoje różnorodne portfolio, które przygotuje Cię do kariery w branży reklamy lub gier (interakcji i szeroko pojętego projektowania). - Specjalizacja ta jest ciekawą ofertę dla uczniów, kończących szkołę średnią i zastanawiających się nad wyborem szkoły. Dla studentów, którzy chcą rozszerzyć swoje możliwości zawodowe oraz dla tych, którzy chcą rozwijać swoje zdolności i pasje.
WYSTAWA ONLINA 2021
Czego możesz oczekiwać
Będziesz pracować na stacji roboczej SPC-X RYZEN 7 1800X 16GB GTX1050Ti SSD480
Nauka wymaga od uczestników czasu i zaangażowania. Oprócz obecności na zajęciach, każdy z Was musi poświęcić wiele czasu na samodzielną pracę poza szkołą, aby zrealizować cele programu. Dodatkowo uczestnik zajęć ma kontakt merytoryczny z wykładowcami w grupie zamkniętej na FB oraz na Discord.
Zajęcia opierają się od pierwszego zjazdu na praktyce i ćwiczeniach.
Masz również możliwość dokształcania się na kursach concept artu.
Ponad to otrzymasz zaświadczenie uprawniające cię do zniżki studenckiej na programy Adobe.
Po roku nauki (2 semestry)
otrzymasz Świadectwo i Dyplom ukończenia Rocznej Szkoły, specjalność Gry-Środowisko 3D
Oprócz certyfikatu, w stopniu podstawowym zdobywasz umiejętności obsługi programów Blender (grafika 3d) i Unreal Engine 5.
PROGRAM GIER i ŚRODOWISKA 3D
Celem nauki tej specjalizacji jest poznanie i rozumienie programów 3d Blender i Unreal Engine 5 potrzebnych min. do tworzenia gier, filmu na wszystkich etapach.
Na I roku w I semestrze proponujemy naukę 3d Blender od podstaw. W II semestrze wprowadzimy Was w niewielkim stopniu do programu Unreal Engine 5. Znajomość Unreal Engine 5 pozwoli rozwinąć możliwości 3d (poznanego w I semestrze).
– Unreal Engine będzie wprowadzeniem do tworzenia gier poprzez umiejętności tworzenia środowiska 3d –
Grafika 3D i Animacja (Blender)
Czego dowiesz się podczas zajęć w stopniu podstawowym
- Interfejs I jak swobodnie posługiwać się Blenderem
- A low poly, a high poly oraz różnice pomiędzy nimi
- Wypalanie tekstur i światła
- Konstrukcja szkieletów i animowanie konstrukcji szkieletowych z teksturami
Czego nauczysz się podczas zajęć w stopniu zaawansowanym
- będziesz łączyć wszystkie zdobyte dotychczas umiejętności podstawowe oraz wdrażać je na poziomie zaawansowanym, pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
- Pojawią się symulacje fizyczne.
Unreal Engine 5
Czego się nauczysz?
Podstaw i zaawansowanego użytkowania Blendera, do wsparcia przy użytkowaniu Unreal Engine 5.
Czyli w zasadzie czego?
Modelowania brył i postaci w 3d w poprawny sposób
Baking tekstur, animacja, rigging i eksport do silnika gry nie będą Ci straszne
Tworzenie szybkich modeli do celów prototypowania i druku 3d
Wykonywanie wizualizacji, animacji wizualnych na potrzeby prezentacji projektu
Podstaw oświetlenia i tworzenia klimatu scenerii
Podstaw tworzenia scen środowiska w silniku gry z modeli importowanych
Optymalizacji swojej pracy i swoich prac
Podstaw posługiwania się wirtualnymi kamerami w celu uzyskania filowych efektów
Podstaw do tworzenia cinematic teaserów.
PRACE – ZAJAWKI
Po ukończeniu szkoły będziesz:
• Posługiwać się programem Blender (3D) w stopniu zaawansowanym. Umiejętności te, pozwolą Ci tworzyć środowisko 3D, niezbędne z kolei przy tworzeniu gier.
• Zapoznasz się z programem Unreal Engine 5
• Dowiesz się, co jest istotne, by przyciągnąć zainteresowanego (klienta)? Jakie mechanizmy wykorzystuje się w celu przyciągnięcia jego uwagi? Zapoznasz się również z wieloma sposobami prowadzenia narracji oraz budowania postaci i emocji.
Metoda realizacji programu gier-środowiska 3d
Podczas zajęć pod opieką wykładowcy będą realizowane warsztaty, ćwiczenia, wykłady, konsultacje, przeglądy semestralne. Równolegle każdy student będzie samodzielnie realizował swój projekt roczny, który jest konsultowany z wykładowcami na każdym etapie: przygotowanie dokumentacji, realizacja projektu oraz jego utrzymanie.
WYKŁADOWCY
Nasz kadra jest wysoko wykwalifikowana, kreatywna i troskliwa, tworząca przyjazną studentom atmosferę, która umożliwia im wszechstronny rozwój w oparciu o najnowsze rozwiązania i współczesną wiedzę naszych wykładowców.
..
PRACOWNIE KOMPUTEROWE
Pracownie szkoły wyposażone są w komputery stacjonarne, laptopy, tablety graficzne, sprzęt sieciowy,routery oraz projektory, które pozwalają na wyświetlanie wysokiej jakości obrazu i prowadzenie znakomitych prezentacji w pracowniach