Sterowanie i nawigacja
Formaty modeli i ich cechy
Modelowanie podstawy
Metody mapowania modeli
Teksturowanie modeli
Materiały
Oświetlenie
Rendering, Metody i skróty
Post-produkcja
Różnice między 3D dla gier, a 3D dla filmów i reklamy
Rozwinięcie umiejętności modelowania
Model i otoczenie.
Użytkowanie dodatków do blendera
Zależności miedzy modelem, a teksturą i mapą
Mapowanie modeli – poszerzenie wiedzy i umiejętności
Teksturowanie modeli – poziom 2
Optymalne użycie oświetlenia w scenie
Rendering – modele, materiały, tekstury mapy, oświetlenie, a czas renderingu.
Post-produkcja, a czas pracy.
Dlaczego warto o niej myśleć na etapie modelowania.
Na końcu omówimy tworzenie animacji.

v Rozwoju kreatywności oraz pasji.
v Możliwości stworzenia oryginalnego i indywidualnego portfolio.
v Podniesienia kwalifikacji zawodowych, potrzebnych na rynku pracy.
v Progresywnego sposobu prowadzenia zajęć, obejmującego praktyczne i teoretyczne umiejętności.
v Obsługi programu Blender – narzędzi i technik potrzebnych do swobodnej pracy.
v Umiejętności praktyczne nabyte na zajęciach pozwolą ci tworzyć w programie praktycznie wszystkov
WAŻNA INFORMACJA
- W przypadku, gdy uczestnik nie posiada własnego laptopa i programu, udostępnia go szkoła.
- Sale dydaktyczne wyposażone w pomoce naukowe oraz sprzęt multimedialny.
- Każdy uczestnik zajęć otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.