












II rok szkoły Concept Artu, zwany również Studium Concept Artu dla zaawansowanych, daje możliwość dołączenia do grupy osobom z zewnątrz, mających opanowane podstawy Digital Painting oraz grafikę 3d.d
Nie mniej osoby, które chcą dołączyć do drugiego roku (studium zaawansowanego) są zobowiązane przedstawić swoje portfolio.
Studium concept artu zaawansowane ( II rok szkoły) nauki jest skierowane do osób, które chcą zgłębić w stopniu zaawansowanym wiedzę grafiki koncepcyjnej oraz umiejętności posługiwania się programem Adobe Photoshop służącym do tworzenia ilustracji oraz Blender służący do budowania grafiki 3d, animacji. Wymagana jest obsługa programów Adobe Photoshop, Blender oraz umiejętności tworzenia grafiki koncepcyjnej w stopniu podstawowym.
Co otrzymujesz po roku nauki (2 semestry)?
Dyplom ukończenia Rocznego Studium Zaawansowanego, zdobywając umiejętności w stopniu zaawansowanym, w obsłudze programów Photoshop, Blender (animacja). Jak również zaawansowane umiejętności w dziedzinie tworzenia grafiki koncepcyjnej i cyfrowej ilustracji wydawniczej. Po to, by poszerzyć wasze kompetencje zawodowe.
Concept art jest grafiką koncepcyjną za pomocą której, możesz wyrazić i zaprojektować własną ideę i nastrój.
Concept art ma zastosowanie w:
– rozwoju wizualizacji w tradycyjnych animacjach.
– filmach fantasy (takim sztandarowym przykładem są postacie i budowle w trylogii filmowej “Władca Pierścieni”)
– grach komputerowych lub w komiksach.
Nabędziesz umiejętności posługiwania się w stopniu zaawansowanym programem z zakresu grafiki 3d oraz animacji i nauczysz się stosować je w swoich konceptach i ilustracjach.
Natomiast podczas zajęć cyfrowej ilustracji wydawniczej poznasz metodologię pracy Jakuba Wianeckiego, zbierając informacje, tworząc szkice i wykonując ilustracje nadając im profesjonalne wykończenie.
Zapewniamy kreatywne środowisko stworzone przez praktykujących artystów i specjalistów, którzy będą aktywnie opiekować się twoim rozwojem i zachęcać do dalszej pracy poprzez korekty
podczas zajęć oraz zadania domowe.
Podstawową formą prowadzenia zajęć są prezentacje połączone z ćwiczeniami i pokazami praktycznymi z udziałem uczestników zajęć.
Oprócz ćwiczeń technicznych, jest także realizacja prac opartych na pomysłach i założeniach uczestników, będących próbą stworzenia skończonych projektów artystycznych w oparciu o proponowane tematy.