Proponuje zaawansowane projektowanie koncepcyjne, ilustracje wydawniczą i animację w Blenderze.
II rok szkoły Concept Artu, zwany również Studium dla zaawansowanych, daje możliwość dołączenia do grupy osobom z zewnątrz, mających opanowane podstawy Painting Digital oraz grafikę 3D.
Nie mniej osoby, które chcą dołączyć do studium zaawansowanego (II rok) są zobowiązane przedstawić swoje portfolio.
Wymagana jest również obsługa w stopniu podstawowym programów Adobe Photoshop i Blender.
Concept art jest grafiką koncepcyjną za pomocą której, możesz wyrazić i zaprojektować własną ideę i nastrój.
Zastosowanie w:
– rozwoju wizualizacji w tradycyjnych animacjach.
– filmach fantasy (takim sztandarowym przykładem są postacie i budowle w trylogii filmowej “Władca Pierścieni”)
– grach komputerowych lub w komiksach.
Więcej dowiesz się w zakładce Concept Art
- Realizując swoje projekty na poziomie zaawansowanym, będziesz nadal eksperymentować ze współczesnymi koncepcjami, tematami i pomysłami, czerpiąc z tradycyjnych metod po współczesne techniki eksperymentalne.
- Nadal będziesz otrzymywać wiele korekt, informacji, wskazówek, dotyczących tworzenia szkicu, czy projektowania światła (światło pozwala stworzyć ciekawą lokacje, nadaje ilustracji klimatu), jak również przy dobieraniu tekstury, tła, kolorowaniu, postprodukcji.
- W stopniu zaawansowanym nabędziesz umiejętności posługiwania się programem Blender (grafiki 3d oraz animacji) i nauczysz się stosować je w swoich konceptach i ilustracjach.
- Natomiast podczas zajęć cyfrowej ilustracji wydawniczej poznasz metodologię pracy Jakuba Wianeckiego, zbierając informacje, tworząc szkice, wykonując ilustracje i nadając im profesjonalne wykończenie.
v Zapewniamy kreatywne środowisko stworzone przez praktykujących artystów i specjalistów, którzy będą aktywnie opiekować się twoim rozwojem i zachęcać do pracy poprzez rozmowy, korekty oraz zadania domowe.
v Podstawową formą prowadzenia zajęć są prezentacje połączone z ćwiczeniami i pokazami praktycznymi z udziałem uczestników zajęć.
v Oprócz ćwiczeń technicznych, jest także realizacja prac opartych na pomysłach i założeniach uczestników, będących próbą stworzenia skończonych projektów artystycznych w oparciu o proponowane tematy.
v Otrzymasz zaświadczenie, uprawniające do zniżki studenckiej na programy Adobe.
v Nauka wymaga od studentów czasu i zaangażowania. Oprócz obecności na zajęciach musisz poświęcić wiele czasu na samodzielną pracę poza szkołą, aby zrealizować cele programu.
v Oprócz zajęć programowych masz kontakt merytoryczny z wykładowcami w grupie zamkniętej na FB i Discord.
v Zajęcia opierają się od pierwszego zjazdu na praktyce i ćwiczeniach.
Warunkiem ukończenia specjalizacji Concept Art jest:
przygotowanie pracy końcowej z każdego przedmiotu w formie projektów końcowych oraz obrona tych prac.
Zdobywasz zaawansowane umiejętności w obsłudze programów Adobe Photoshop i programu Blender (Animacja).
Absolwent uzyska świadectwo oraz dyplom ukończenia Szkoły Sztuk Pięknych (specjalizacji Concept Art) z tytułem Concept Artysta.