Studium Concept Art zaawansowane

Opis kierunku

Proponuje zaawansowane projektowanie koncepcyjne, ilustracje wydawniczą i animację w Blenderze.

II rok szkoły Concept Artu, zwany również Studium dla zaawansowanych, daje możliwość dołączenia do grupy osobom z zewnątrz, mających opanowane podstawy Painting Digital oraz grafikę 3D.

Nie mniej osoby, które chcą dołączyć do studium zaawansowanego (II rok) są zobowiązane przedstawić swoje portfolio.
Wymagana jest również obsługa w stopniu podstawowym programów Adobe Photoshop i Blender.

Czego możesz oczekiwać

  • Zapewniamy kreatywne środowisko stworzone przez praktykujących artystów i specjalistów, którzy będą aktywnie opiekować się twoim rozwojem i zachęcać do pracy poprzez rozmowy, korekty oraz zadania domowe.
  • Podstawową formą prowadzenia zajęć są prezentacje połączone z ćwiczeniami i pokazami praktycznymi z udziałem uczestników zajęć.
  • Oprócz ćwiczeń technicznych, jest także realizacja prac opartych na pomysłach i założeniach uczestników, będących próbą stworzenia skończonych projektów artystycznych w oparciu o proponowane tematy.
  • Otrzymasz zaświadczenie, uprawniające do zniżki studenckiej na programy Adobe.
  • Nauka wymaga od studentów czasu i zaangażowania. Oprócz obecności na zajęciach musisz poświęcić wiele czasu na samodzielną pracę poza szkołą, aby zrealizować cele programu.
  • Oprócz zajęć programowych masz kontakt merytoryczny z wykładowcami w grupie zamkniętej na FB i Discord.
  • Zajęcia opierają się od pierwszego zjazdu na praktyce i ćwiczeniach.

Warunkiem ukończenia specjalizacji Concept Art jest:
przygotowanie pracy  końcowej z każdego przedmiotu w formie projektów końcowych oraz obrona tych prac.
Zdobywasz zaawansowane umiejętności w obsłudze programów Adobe Photoshop i programu Blender  (Animacja).
Absolwent uzyska świadectwo oraz dyplom ukończenia Szkoły Sztuk Pięknych (specjalizacji Concept Art) z tytułem  Concept Artysta.

PROGRAM STUDIUM GRAFIKI

Concept Art jest grafiką koncepcyjną  za pomocą której, możesz wyrazić i zaprojektować własną ideę i nastrój.

Zastosowanie w:

  • rozwoju wizualizacji w tradycyjnych animacjach,
  • filmach fantasy (takim sztandarowym przykładem są postacie i budowle w trylogii filmowej “Władca Pierścieni”),
  • grach komputerowych lub w komiksach.

Więcej dowiesz się w zakładce Concept Art

Realizując swoje projekty na poziomie zaawansowanym, będziesz nadal eksperymentować ze współczesnymi koncepcjami, tematami i pomysłami, czerpiąc z tradycyjnych metod po współczesne techniki eksperymentalne.

Nadal będziesz otrzymywać wiele korekt, informacji, wskazówek, dotyczących tworzenia szkicu, czy projektowania światła (światło pozwala stworzyć ciekawą lokacje, nadaje ilustracji klimatu), jak również przy dobieraniu tekstury, tła, kolorowaniu, postprodukcji.

W stopniu zaawansowanym nabędziesz umiejętności posługiwania się programem Blender (grafiki 3D oraz animacji) i nauczysz się stosować je w swoich konceptach i ilustracjach.

Natomiast podczas zajęć cyfrowej ilustracji wydawniczej poznasz metodologię pracy Jakuba Wianeckiego, zbierając informacje, tworząc szkice, wykonując ilustracje i nadając im profesjonalne wykończenie.

Prace studentów

Zadaj pytanie

    Top