Jesteśmy Szkołą Sztuk Pięknych Sowa-edu

SZKOŁA, KURSY, STUDIUM PRODUKCJI GIER KOMPUTEROWYCH


KRÓTKI OPIS

  • Mamy ciekawą ofertę dla uczniów, kończących szkołę średnią i zastanawiających się nad wyborem szkoły,
    dla studentów zastanawiających się nad rozszerzeniem swoich możliwości zawodowych,
    dla osób chcących stworzyć portfolio z charakterystyczną dla siebie nutą,
    i jeszcze dla tych, którzy chcą rozwijać swoje zdolności i pasje.

Podczas zajęć poznasz i wyspecjalizujesz się w programowaniu gier, korzystaniu z popularnych silników, poznając ich zalety jak i ograniczenia.
Zdobędziesz umiejętność tworzenia scenariuszy gier, grafiki i udźwiękowienia.

Proponujemy Wam swobodną eksplorację poprzez praktykę z doświadczonymi wykładowcami w tej branży.
Po dwóch latach  nauki możesz  stworzyć  gotowe produkty/ gry oraz zbudować swoje różnorodne portfolio, które przygotuje Cię do kariery w branży gier, interakcji i szeroko pojętego projektowania.
Ucz się poprzez tworzenie i znajdź swoją unikalną pozycję między kodowaniem a tworzeniem.

Czego możesz oczekiwać

Dodatkowe nieobowiązkowe (bezpłatne) zajęcia:

  • na I roku możliwość dokształcania się na dodatkowych kursach Photoshop, Blender
  • na II roku możliwość korzystania z zajęć z concept art
  • otrzymujesz zaświadczenie uprawniające do zniżki studenckiej na programy Adobe

PO ROKU NAUKI

otrzymasz  dyplom ukończenia rocznej szkoły, specjalność Produkcja Gier Komputerowych
Student po roku nauki (2 semestry) otrzymuje świadectwo i Dyplom ukończenia Policealnej Rocznej Szkoły, zdobywając umiejętności w stopniu podstawowym:
– w obsłudze programów Photoshop, Blender, Unity
– umiejętności dotyczącej podstawowej produkcji gier

PO DWÓCH LATACH NAUKI

otrzymasz zawód Plastyk – specjalność Produkcja Gier Komputerowych
Student po drugim roku nauki (4 semestry) otrzymuje Dyplom ukończenia Policealnej Dwuletniej Szkoły, zdobywając umiejętności w stopniu zaawansowanym:
– w obsłudze programów komputerowych Photoshop, Unity, Blender
– w produkcji dotyczącej gier komputerowych.


 PROGRAM PRODUKCJI GIER

GRAFIKA 2D (Photoshop)

Zrozumienie produkcji gier na wszystkich etapach pracy z częścią graficzną. Znajomość z interfejsem Adobe Photoshop, korzystanie i kombinowanie funkcji programu w celu szybkiego tworzenia elementów do gier mobilnych i komputerowych. Tworzenie obrazków, interfejsów i elementów dla gier za pomocą Adobe Photoshop. Zdobycie niezbędnych umiejętności i doświadczenia w branży gier.

Cele ogólne

  • Opanowanie podstaw myślenia podczas tworzenia gier
  • Tworzenie koncepcji, jej wizualizacja za pomocą Adobe Photoshop
  • Tworzenie graficznych materiałów dla gier mobilnych i komputerowych
  • Przygotowanie materiałów dla następnych etapów (3d modeling, projektowanie poziomów, programowanie).

Prezentacje i ćwiczenia praktyczne

  • Poznanie interfejsu Adobe Photoshop
  • Tworzenie koncepcji i poszukiwanie przykładów podobnych gier
  • Dizajn dokumentu (podstawa), styl, mechanika, główna osobliwość gry
  • Dizajn jako język w grze, styl, narracja wizualna
  • Kombinowanie funkcji Adobe Photoshop przyspieszenie pracy w oprogramowaniu
  • Tworzenie szkiców czarno-białych: postaci, tła. Praca z przykładami
  • Praca z kolorami, temperaturami w grze
  • Kompozycja. Kontrast, akcenty
  • Używanie elementów zdjęć, metody i zasady
  • Tworzenie projektów postaci
  • Tworzenie projektów środowiska
  • Tworzenie zestawów elementów, do tworzenia środowisk gier
  • Wykorzystanie modeli 3D (Blender), aby przyspieszyć proces pracy z 2D
  • Tworzenie i przygotowanie tekstur. Współpraca z 3D (Blender)
  • Podstawy animacji. Tworzenie animacji w Adobe Photoshop (Animation)
  • Podstawy UI. Tworzenie dizajnu interfejsów dla gier mobilnych i komputerowych
  • Tworzenie materiałów prezentacyjnych. BoxArt
  • Ilustracja. Fabuła i jej nastrój

GRAFIKA 3D I ANIMACJA (Blender)

 Czego nauczysz się podczas zajęć na I roku

  • interfejsu i swobodnego posługiwania Blenderem
  • Low poly, a high poly
  • Wypalania tekstur i światła
  • Konstrukcji szkieletowych
  • Animować konstrukcje szkieletowe z teksturami

Na II roku

będą łączone wszystkie umiejętności zdobyte na I roku i wdrażane na poziomie zaawansowanym pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
Pojawią się symulacje fizyczne.

UNITY

Część 1

Wprowadzenie do programowania obiektowego z C# dla początkujących:

  • Typy danych
  • Zmienne i metody
  • Konwencje i zasady dotyczące składni
  • Sterowanie przepływem: polecenia if/switch, pętle, zakresy
  • Klasy, enkapsulacja
  • Dziedziczenie i polimorfizm : Interfejsy, klasy abstrakcyjne,
  • Zbiory generyczne
  • Klasy i metody generyczne
  • Delegaci i wydarzenia
  • Zasady projektowania
  • Debugowanie, testowanie

Część 2

Wprowadzenie do rozwoju gry Unity:

  • Sceny
  • Importowanie modeli, ustawianie materiałów i tekstur
  • Oświetlenie
  • Komponenty i metody cyklu życia, podstawowe skryptowanie
  • Przegląd API skryptowego Unity
  • Obsługa wejść i tworzenie kontrolera odtwarzacza
  • Konfiguracja animacji, skryptowanie
  • Konfiguracja kamery, rodzaje kamer
  • Prefaby i tworzenie obiektów podczas gry
  • Programowanie reguł gry i zachowań
  • Zachowanie postaci nie będących graczem

Część 3

Rozwój gry Intermediate Unity:

  • Podstawy komunikacji sieciowej
  • Zasady projektowania
  • Trwałość danych
  • Podejście dążące do angażowania projektantów

.

.

Metoda realizacji programu produkcji gier

Zajęcia realizowane w szkole: warsztaty, ćwiczenia, wykłady, konsultacje, przeglądy semestralne.
Samodzielna realizacja projektów związanych z zajęciami pod opieką wykładowcy, konsultacje.
Ogromną wagę przykładamy do realizacji projektu na każdym etapie: przygotowanie dokumentacji, realizacja projektu oraz jego utrzymanie.
Programy na których będziecie głównie pracować: Unity, Photoshop, Blender

Po ukończeniu szkoły będziesz umieć

• Tworzyć aplikację wieloplatformowe z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak VR, AR.
• Projektować oraz planować pracę tworzenia gry
• Swobodnie posługiwać się silnikiem do tworzenia gier Unity 3D
• Stworzyć grafiki oraz animacje i praktycznie wykorzystać je w projekcie
• Zaprogramować niezbędne komponenty do działania aplikacji
• Stworzyć oraz zaprojektować interfejs użytkownika
• Tworzyć wirtualne środowisko korzystając z oświetlenia, dźwięków oraz materiałów, które odpowiada nastrojowi gry
• Zarządzać systemem kontroli wersji (Git, Unity Collaboration)


WYKŁADOWCY

Uczymy wyłącznie najnowszych rozwiązań w oparciu o współczesną wiedzę naszych wykładowców.


WYDARZENIA SZKOŁY

Drzwi Otwarte w Szkole Sowa-Edu

Drzwi Otwarte

Drzwi otwarte mają na celu dostarczenie wiedzy na temat istoty nauczania w naszej szkole. Dotyczy pomysłów i projektów edukacyjnych oraz rozmowy na temat odpowiedniego wyboru specjalizacji przez naszych przyszłych studentów.

szkoła sztuk pięknych sowa-edu

O Szkole

Oferujemy 6 specjalizacji oraz wiele kursów z różnej dziedziny dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Wejdź w nasze zakładki strony sowa-edu.pl i znajdź specjalizację dla siebie lub idealny kurs na odpowiednim poziomie i podążaj za swoją pasją.


REKRUTACJA DO SZKOŁY ROCZNEJ I DWULETNIEJ

WYSOKOŚĆ CZESNEGO ZA 1 ROK SZKOŁY USTALONO W 2019/2020.

4400 PLN

opłata do wyboru:

9 rat po 500 zł    płatność w 9 ratach
2 rat po 2200zł   
płatność w dwóch ratach

Opłata rekrutacyjna 390 zł.

 OPŁATA ZA NAUKĘ ZAWIERA RÓWNIEŻ:

– zaświadczenie o kontynuacji nauki (dla ZUS)
– dyplom i świadectwo ukończenia Studium w języku polskim i angielskim
– przeglądy/egzaminy semestralne.

 WYMAGANE DOKUMENTY:

– wypełniony formularz zgłoszeniowy (poniżej)
– fotografia (4,5×6,5cm)
Pamiętaj, przychodząc podpisać umowę, zabierz ze sobą:
– dowód osobisty (do wglądu),
– opłatę wpisową lub kserokopie dowodu wniesienia opłaty wpisowej na konto szkoły.

WAŻNE INFO DLA STUDENTÓW

O przyjęciu do szkoły decyduje kolejność zgłoszeń.

Nauka trwa dwa lata (4 semestry). Nie mniej możesz skończyć naukę po roku.
Zjazdy odbywają się w wybrane weekendy.
Zajęcia trwają od października do połowy czerwca.
Wystawiamy zaświadczenia uprawniające do zniżki studenckiej na programy Adobe.
Ponadto dla studentów szkoły i studium:
zobacz kurs języka polskiego dla obcokrajowców  www.sowa-lingua.pl

UWAGA

Wysokość czesnego może wzrosnąć w przyszłych latach dla nowych i stałych studentów, zgodnie z inflacyjną kwotą ustaloną przez rząd.


Ważne info

Biuro szkoły czynne od 1. września do 15. czerwca (pon.- pt. godz. 15.30- 18.00)
Podczas wakacji proszę umawiać się na spotkanie w biurze telefonicznie lub mailowo

Adres /Konto szkoły

Szkoła Sztuk Pięknych Sowa-edu
ul. Kasprzaka 22a, 60-237 Poznań
BZWBK: 08 1090 1346 0000 0001 0416 4480

Email

szkola@sowa-edu.pl

Telefon

61 865 38 47 lub 608 069 935

ZAPISZ SIĘ

Wypełnij Formularz rekrutacyjny

Raty:

Szkoła:

Studium zaawansowane:

Specjalizacja:

 Zadaj pytanie