Jesteśmy Szkołą Sztuk Pięknych Sowa-edu

PRODUKCJA GIER KOMPUTEROWYCH – SZKOŁA, KURSY, STUDIUM


KRÓTKI OPIS

  • Nasi specjaliści gier komputerowych nauczą Cię od podstaw produkcji gier.  Pod ich opieką wyspecjalizujesz się w programowaniu gier, w korzystaniu z popularnych silników oraz  poznasz ich zalety i ograniczenia. Zdobędziesz również umiejętność tworzenia scenariuszy gier, grafiki i udźwiękowienia.
  • Podczas nauki proponujemy Wam swobodną eksplorację poprzez praktykę z doświadczonymi wykładowcami w tej branży.
    Po dwóch latach nauki będziesz mógł stworzyć gotowe produkty/ gry, jak również zbudować swoje różnorodne portfolio, które przygotuje Cię do kariery w branży gier (interakcji i szeroko pojętego projektowania).
  • Znajdziesz swoją unikalną pozycję między kodowaniem a tworzeniem.
  • Produkcja gier komputerowych jest ciekawą ofertę dla uczniów, kończących szkołę średnią i zastanawiających się nad wyborem szkoły.  Dla studentów, którzy chcą rozszerzyć swoje możliwości zawodowe oraz  dla tych, którzy chcą rozwijać swoje zdolności i pasje.

    Czego możesz oczekiwać

    BĘDZIESZ PRACOWAĆ NA STACJI ROBOCZEJ SPC-X RYZEN 7 1800X 16GB GTX1050Ti SSD480
    Na I roku masz możliwość dokształcania się na dodatkowych nieobowiązkowych kursach Photoshop. Natomiast na II roku concept artu.
    Ponad to otrzymasz zaświadczenie uprawniające cię do zniżki studenckiej na programy Adobe.

Po roku nauki

otrzymasz  Certyfikat ukończenia Rocznej szkoły, specjalność Produkcja Gier Komputerowych
Student po roku nauki (2 semestry) oprócz certyfikatu, w stopniu podstawowym zdobywa  umiejętności obsługi programów Photoshop (grafika 2d), Blender (grafika 3d) i Unity oraz podstawy projektowania gier.

Po dwóch latach nauki

otrzymasz zawód: Plastyk–specjalność Produkcja Gier Komputerowych
Student po drugim roku nauki (4 semestry) otrzymuje Dyplom ukończenia Policealnej Dwuletniej Szkoły, zdobywając w stopniu zaawansowanym umiejętności obsługi programów komputerowych Photoshop (2d), Unity, Blender (animacja), jak również zaawansowanej wiedzy w projektowaniu  gier komputerowych.


 PROGRAM PRODUKCJI GIER KOMPUTEROWYCH

Celem nauki produkowania gier jest poznanie i rozumienie produkcji gier na wszystkich jej etapach.
Na zajęciach dowiesz się, jak projektuje się gry?  Co jest istotne, by przyciągnąć gracza? Jakie mechanizmy wykorzystuje się w celu przyciągnięcia jego uwagi? Zapoznasz się również z wieloma sposobami prowadzenia narracji oraz budowania postaci i emocji.

Grafika 2D

Prezentacje i ćwiczenia praktyczne

Na zajęciach  z produkcji gier dowiesz się, jakie funkcje oferuje Adobe Photoshop, związane z przetwarzaniem obrazów i grafiką 3D.
Poznasz techniki i sztuczki Photoshopa w kontekście projektowania ciekawego i funkcjonalnego interfejsu gry.
Animation dostępna w programie Photoshop pozwoli Ci na łatwe animowanie postaci 3D.
Przy użyciu narzędzi do malowania będziesz malować bezpośrednio na modelu 3D.
Będziesz opracowywać koncepcje gier i poszukiwać podobne przykłady.
Nauczysz się rozumieć design, jako język w grze, stylu i narracji wizualnej. Tworzyć i przygotowywać tekstury.
Wykonasz wiele szkiców czarno-białych, takich jak postaci, tła, itd..
Istotna również jest praca z kolorami i temperaturami w grze, jak również kompozycja, kontrast i akcenty. Budowa podstaw dla koncepcji, ilustracji i fabuły. Kreowanie projektów postaci i środowisk.

Grafika 3D i Animacja (Blender)

Czego dowiesz się podczas zajęć na I roku

  •  Interfejs I jak swobodnie  posługiwać się Blenderem
  •  A low poly,  a high poly oraz różnice pomiędzy nimi
  • Wypalanie tekstur i światła
  • Konstrukcja szkieletów i animowanie konstrukcji szkieletowych z teksturami

Czego nauczysz się podczas zajęć na II roku

  • będziesz łączyć wszystkie umiejętności zdobyte na I roku i wdrażać je na poziomie zaawansowanym, pomiędzy modelowaniem a renderowaniem.
  • Pojawią się symulacje fizyczne.

Unity

Część 1 wprowadzi Cię do programowania obiektowego z C# dla początkujących

  • Typy danych
  • Zmienne i metody
  • Konwencje i zasady dotyczące składni
  • Sterowanie przepływem: polecenia if/switch, pętle, zakresy
  • Klasy, enkapsulacja
  • Dziedziczenie i polimorfizm : Interfejsy, klasy abstrakcyjne
  • Zbiory generyczne
  • Klasy i metody generyczne
  • Delegaci i wydarzenia
  • Zasady projektowania
  • Debugowanie, testowanie

Natomiast Część 2 wprowadzi Cię do rozwoju gry Unity

  • Sceny
  • Importowanie modeli, ustawianie materiałów i tekstur
  • Oświetlenie
  • Komponenty i metody cyklu życia, podstawowe skryptowanie
  • Przegląd API skryptowego Unity
  • Obsługa wejść i tworzenie kontrolera odtwarzacza
  • Konfiguracja animacji, skryptowanie
  • Rodzaje kamer i ich konfigurowanie
  • Prefaby i tworzenie obiektów podczas gry
  • Programowanie reguł gry i zachowań
  • Zachowanie postaci nie będących graczem

Część 3 kładzie nacisk na rozwój gry Intermediate Unity

  • Podstawy komunikacji sieciowej
  • Zasady projektowania
  • Trwałość danych
  • Podejście dążące do angażowania projektantów

Metoda realizacji programu produkcji gier

Podczas zajęć pod opieką wykładowcy będą realizowane warsztaty, ćwiczenia, wykłady, konsultacje, przeglądy semestralne. Równolegle każdy student będzie samodzielnie realizował swój projekt roczny, który jest konsultowany z wykładowcami na każdym etapie: przygotowanie dokumentacji, realizacja projektu oraz jego utrzymanie.
Programy na których będziecie głównie pracować: Unity, Photoshop, Blender

Po ukończeniu szkoły będziesz umieć

• Tworzyć aplikacje wieloplatformowe z wykorzystaniem nowoczesnych technologii takich jak VR, AR.
• Projektować oraz planować pracę tworzenia gry
• Swobodnie posługiwać się silnikiem do tworzenia gier Unity 3D
• Stworzyć grafiki oraz animacje i praktycznie wykorzystać je w projekcie
• Zaprogramować niezbędne komponenty do działania aplikacji
• Zaprojektować interfejs użytkownika
• Kreować wirtualne środowisko korzystając z oświetlenia, dźwięków oraz materiałów, które odpowiada nastrojowi gry
• Zarządzać systemem kontroli wersji (Git, Unity Collaboration)


PRACOWNIA KOMPUTEROWA


WYKŁADOWCY

Uczymy wyłącznie najnowszych rozwiązań w oparciu o współczesną wiedzę naszych wykładowców.


WYDARZENIA SZKOŁY


Drzwi Otwarte w Szkole Sowa-Edu

Drzwi Otwarte

Drzwi otwarte mają na celu dostarczenie wiedzy na temat istoty nauczania w naszej szkole. Dotyczy pomysłów i projektów edukacyjnych oraz rozmowy na temat odpowiedniego wyboru specjalizacji przez naszych przyszłych studentów.

Sowa-edu Szkoła Sztuk Pięknych

O Szkole

Oferujemy 5 specjalizacji oraz wiele kursów z różnej dziedziny dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Wejdź w nasze zakładki strony sowa-edu.pl i znajdź specjalizację dla siebie lub idealny kurs na odpowiednim poziomie i podążaj za swoją pasją.


REKRUTACJA DO SZKOŁY ROCZNEJ I DWULETNIEJ

WYSOKOŚĆ CZESNEGO ZA 1 ROK SZKOŁY USTALONO W 2019/2020.

4400 PLN

opłata do wyboru:

9 rat po 500 PLN     płatność w 9 ratach
2 rat po 2235 PLN   
płatność w dwóch ratach
11 rat po 420 PLN 
 płatność w jedenastu ratach
wpłata rekrutacyjna 390 PLN 

Koszt nauki zawiera również:

zaświadczenie o kontynuacji nauki (dla ZUS), dyplom i świadectwo ukończenia Studium w języku polskim i angielskim oraz przeglądy/egzaminy semestralne.

 WYMAGANE DOKUMENTY:

– wypełniony formularz rekrutacyjny (poniżej) i  2 fotografie (4,5×6,5cm)
Pamiętaj, przychodząc podpisać umowę, zabierz ze sobą dowód osobisty (do wglądu) oraz  opłatę wpisową lub kserokopie dowodu wniesienia wpłaty wpisowej na konto szkoły.

WAŻNE INFO DLA STUDENTÓW

O przyjęciu do szkoły decyduje kolejność zgłoszeń.

Nauka trwa dwa lata (4 semestry). Nie mniej możesz skończyć naukę po roku.
Zjazdy odbywają się co dwa tygodnie w wybrane dnie weekendu.
Zajęcia trwają od października do połowy czerwca.
Wystawiamy zaświadczenia uprawniające do zniżki studenckiej na programy Adobe.
Ponadto dla studentów szkoły i studium spoza kraju oferujemy kurs języka polskiego dla obcokrajowców  www.sowa-lingua.pl

UWAGA

Wysokość czesnego może wzrosnąć w przyszłych latach dla nowych i stałych studentów, zgodnie z inflacyjną kwotą ustaloną przez rząd.


Ważne info

Biuro szkoły czynne od 1. września do 15. czerwca (pon.- pt. godz. 15.30- 18.00)
Podczas wakacji proszę umawiać się na spotkanie w biurze telefonicznie lub mailowo

Adres /Konto szkoły

Szkoła Sztuk Pięknych Sowa-edu
ul. Kasprzaka 22a, 60-237 Poznań
BZWBK: 08 1090 1346 0000 0001 0416 4480

Email

szkola@sowa-edu.pl

Telefon

61 865 38 47 lub 608 069 935

ZAPISZ SIĘ

Wypełnij Formularz rekrutacyjny

Raty:

Szkoła:

Studium zaawansowane:

Specjalizacja:

 Zadaj pytanie